بطالت

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله
و صلی الله علی النبی و آله و سلم
دروغ چرا
از دست خودم شاکی هستم، دارم میبینم چطور عمر به بطالت میگذرونم. پدرم رو از خودم رنجیده خاطر میکنم، درحالیکه خاطرش بیش از اینها در پیشم عزیز است.
یک چیز دیگر هم بگم. این مواقع از اینکه منو با وجهه مذهبی ببینن بسیار خجالت میکشم، البته خدا را شکر میکنم که خجالت میکشم، امیدوارم این دیوار نریزد هیچوقت.
انسان مسلمان هدف دارد و در پی هدفش تلاش می کند. ولی من، خلاصه بگم. هدف هست، ولی همت را نمی دانم چرا به کار نمی بندم.
مصداق عالم بی عمل این روزها خودم شده ام. شده ام مانند کسانی که دوستشان ندارم.
خدایا کمکم کن.

پاسخی بگذارید

