ایران من

قبلا تر ها که آرزوی مرگ میکردم، یادم میفتاد مادربزرگی زلال تر از چشمه هست که دوست نداره بمیرم، یعنی نه… نه اینکه دوست نداشته باشه بمیرم. خودم رو دوست داشت، نه بودنم رو.
مادربزرگم چند سالیه رفته اونور، شاید اونم دلش برام تنگ شده باشه. شایدم حالا که اونور چهره واقعیم رو میبینه ازم زده شده باشه، ولی هنوز همونقدر دوستش دارم که داشتم، اگر بیشتر نشده باشه علاقه م، کمتر نشده. در واقع خاک سردم نکرده بلکه خاکستر آتش رو پوشونده، فعلا. تا کی این آتش زیر خاکستر باز شعله ور شه. غرض اینکه الان تنها چیزی که از ته دل آرزوی مرگ نمیکنم ترس از تقاص گناهامه. وگرنه چشمی در این دنیا نگران من نیست، در آن دنیا اما شاید… شاید هم نه. الله اعلم بالصواب.

پ.ن: ایران، نام مادربزرگم هست، وطن من آغوش گرم مادر(بزرگ)م بود/هست.

پاسخی بگذارید

