طاقت قفس

بسم الله الرحمن الرحیم

یه وقتایی یه طوری هستی؛ فکر میکنی تو قفس هستی؛ اونموقع ها شاید بخوای خودتو آزاد کنی.

میزنی به در و دیوار قفس که یطوری بری بیرون… ولی وقتی در قفس رو باز میکنن نمیخوای بری؛ اتفاقا فاضل نظری یه بیتی داشت حال ندارم بگردم پیداش کنم، حفظم نیستم، احتمالا برای شما هم مهم نیست؛ مهم هم باشه خودتون میگردید پیداش میکنید، مضمونش تو همین مایه هاست!

اصلا چرا اینو نوشتم؟ چی شد اینو نوشتم؟

چند وقته حس میکنم تو قفسم… زدم، زورم به قفس فرندفید رسید… زدم داغونش کردم؛ بقیه هم قفسی هام ناراحت شدن؛ حق داشتن لابد؛ فکر کن اینهمه تگ و کامنت زیر فیداشون بدی، همه پاک میشه؛ الان بری زیر فیدایی که جولون دادم رو یه نظر بندازی، فکر میکنی طرف داره با هاتف غیب حرف میزنه(البته اگه بیتربیت باشی ممکنه فکر دیگه ای به ذهنت خطور کنه!) چیکار کنم… زورم به اینجا میرسید…

فکر میکنم فرندفیدم تاریخ انقضا داره، مثلا بیست هزار کامنت بیست هزار کامنت احساس میکنم باید ری استارت کنمش… پاک کنم از نو بیام! به هیچ چیزی جز پاک کردن هم قرار نمیگیرم.

شاید هم رنجشم و طاق شدنم در ماندن قفسم مصادف میشه با این بیست هزار کامنت بیست هزار کامنت ها!

خدا داند…

آدمی که طاقت قفس نداره، نباید جایی رو برای خودش قفس بکنه… چه اکانت فرندفیدش باشه… چه حساب توئیترش، چه دیوار فیسبوکش، چه وبلاگش، چه سرکارش، چه اتاقش، چه شهر و ولایتش، چه کشورش؛ چه دنیاش…

ان شا الله که در قفس هوا و هوس گرفتار نمونیم به همین ماه عزیز؛ از خدا عاقبت بخیری میخوام برای هممون.

 

پاسخی بگذارید

