بودیم ولی نبودیم!

سلام

خیلی وقت بود وبلاگ رو آپ نکرده بودم

دلیل اصلی اینکه الانم اومدم وبو آپ کنم اینه که یه موقعی مدرسه ای بودیم و وقتی نزدیک عید می شد با اینکه کلی تکلیف و بیسار رومون آوار میکردن ولی بازم دوست داشتیم تعطیل شیم و عید شه و فلان و بیسار…

ولی الان که خیر سرمون اومدیم دانشگاه:دی، هیچ مشقی هم اساتید فهیم دانشکده ندادند که بنویسیم

کنکوری هم نداریم

ولی باز دوست داشتم که دانشگاه باز بود

اصلا کلاسا یه نفره برگزار می شد

من میرفتم سر کلاس. حالا بقیه میخواستن هر جایی برن برن

حس عجیبیه

ولی بیست روز باید دوری از دانشکده رو تحمل کنم

نباید سخت باشه

همکلاسیم بهم میگه تو یهو یه طوری حرف میزنی هیشکی نمیفهمه چی میگی

فکر کنم این پستم از همونا بود 😀

پاسخی بگذارید

