جور دیگر باید دید

امروز يا هواي تهران كثيف بود يا شيشه عينك من

2 Responses to جور دیگر باید دید

  1. ی دوست says:

    salam
    داداش زیرپوش:ایکس
    شرمنده فیلتر شکنم مشکل پیدا کرده بود بالاخره مجبور شدم vpn بگیرم.
    تازه گرفتم گفتم سریع بیام اینجا تا جداییمون بیشتر نشه:دی.
    من دوست دارم فراوون:ایکس
    به عینکت هم دست نزن مشکل از فرستنده هاست:دی
    __________________________________________________
    سلام
    خوش اومدي:دي
    البته الان كه هوا تميز شده 😉

    دوست داشتن

  2. آريانا says:

    جفتش كثيف بوده!!!
    ___________________
    يحتمل:دي

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

