1353 تهران

امروز تو اتوبوس يه اقايي كنارم بود كلي با هم حرف ميزديم و انتقاد ميكرديم و تلاش براي اينكه وضع مملكتي بهتر شه

با اين اقاهه تو يه ايستگاه پياده شديم

بعد بهم گفت قهرمان بازيهاي اسيايي 1353 تهران تو رشته بوكسه

همينطور داشتيم ميومديم گفت من خونمون فلان محله

گفتم منم فلان جاست خونمون(همون محل كذايي)

سر كوچه روبرويي كوچمون كه رسيديم گفت خونه ما اينوره

گفتم خونه ما هم فلان كوچه است

بعد ديدم اين اقا هم كوچه اي هم در اومد

جالب اينجاست يه بار از فرودگاه سوار ماشين يكي از اشنايان يكي از دوستانش شده بود به هواي اينكه اونم خونشون سعادت اباده بين راه نزديك خونه پياده شه

بعد متوجه شده اون اقا اصلا همسايه روبروييشونه

بنده خدا ميگفت اونموقع چند هزار تومن(فكر كنم پنجاه هزار تومن(اگر اين نباشه صد در صد كمتره)) بهم دادن با اون پول يه تويوتا …(مدلشو نفهميدم چي گفت ولي شبيه همين كورولا خودمون بود اسمش) و يه خونه خريدم تو نازي اباد

با همون پول زن گرفتم

بعدشم رفتم يه اداره مشغول شدم

كارت قهرمان ملي بودنشو نشونم داد

راحت ميگم كه از كارت بسيج عادي هم كه فقط براي شناسايي اعضا به كار مي رود و كاربرد ديگري ندارد! هم بي كاربرد تر بود

فقط شايد جايي ميتونست اثبات كنه بخدا منم يه روزي افتخار افريدم براي اين مملكت

درباره اون لحظه اي ميگفت كه پرچم كشورش بر فراز قيه پرچم ها به اهتزاز در مياد

از لحظاتي كه مي گفت حس غرور و عرفان داره

حس معرفت داره

به غير از قهرماني 1353 تهران چند تا قهرماني ديگه هم تو آسيا گفت يادم نموند

1354

1355

در ضمن امروزم تو ايستگاه منتظر بودم عمه ام از تو ون ديدتم امنيت جاني نداريم فكر كنم:دي فقط خدا رو شكر به مادر گفته همچي اخم كرده بود دخترا مي ترسدين ازش، دمش گرم

اخه من هر چي فكر ميكنم ميبينم دوروبرم فقط زن بوده:دي

3 Responses to 1353 تهران

  1. ی دوست says:

    salam
    شرمنده یکم دیر اومدم ولی اومدم.
    بابا وضع همه ی ی ورزشکارای قدیمی خیلی از این بابا بدتر این شانس اورده از اون گندترش دارن مسافر کشی می کنن بدبختا.اسم اون ماشین هم احتمالن کرونا بود عزیز.
    شیطون مگه چه کارا می کنی که می ترسی ببیننت؟هان هان هان؟

    دوست داشتن

    • zirpoosh says:

      سلام
      شرمنده چرا؟
      خیلی سریع رسیدی که:دی
      راست میگی وضع خیلی از قهرمان های قدیمی ممکنه از این بنده خدا بدتر باشه ولی باید دید چرا!
      شاید بعضی هاشون تقصیر خودشون بوده مثلا با همین پنجاه تومن رفته پی الواطی جا اینکه بره کالای به درد بخور بخره(مثل خونه)
      یعنی اینا بحثش تو اقتصاد هست که اصلا بعضی که فقیر می شوند تقصیر تصمیم گیری های دیروزشون بوده نه هیچ کس دیگه
      فکر کنم کرونا بود، اره،احتمال نود و نه درصد کرونا بود
      بابا من کاری نمیکنم این مادرم خیلی حساسه به اینکه من با دخترا چه رفتاری دارم نمیدونم چرا
      یه روز رفتم سر کلاس دکتری از بابام سوییچ گرفتم اومدم خونه مامانم میگه سلام هم کردی بهشون
      میگم اره میگه نگاه کردیشون؟
      میگم مگه میشه تو از وسط یه سری بری و نبینیشون؟‍!!!!!!!!!!!!!!!!!
      بخاطر همین عمه هه خیلی لطف کرده اینطوری گفته به ایشون وگرنه باید هر روز گزارش میدادم مسیرو به منزل:دی

      دوست داشتن

  2. آريانا says:

    سلام
    اين دفعه درست به حرفهاي يكي تو تاكسي گوش بده تا درست بتوني انتقالش بدي! حالا واقعا اخم كرده بودي يا عمه چون دوستت داره دروغ گفته در حالي كه داشتي دخترا رو ديد ميزدي؟!!!
    ___________________________________________
    زيرپوش:سلام
    اين الان جواب كامنت ي دوست بود؟
    اخه من گفته بودم طرفو تو اتوبوس ديدم:دي
    نميدونم عمه ام تو چه حالي منو ديده:دي

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

