من خرم آیا؟

امروز ده آبانه

مدیونید اگر فکر کنید که نزدیک سیزده آبانه و کسی میترسه گرد و خاکی(به نوعی)خس و خاشاکی از طرف کشورهای غربی به طرف ما هجوم بیاره!

همچنین مدیونید اگر فکر کنید کسی باشه که از شدت درد داره میوفته و دلش نخواد که جراحی بزرگی بشه که درد و خونریزی داره!

بلکه باید فکر کنید که یکی از مراحل طرح امنیت اجتماعی است که اراذل و اوباش را در سر چهارراه ها میگیرند

نمیروند در پاتوق هایشان جمع کنند

می آیند سر چهار راه

هر گرد و غباری که دیدن جمع میکنن میبرن

مدیونید اگر فکر کنید که این اراذل و اوباش دانشجو هم هستند ها!

دانشجویان ما همه ولایی هستند و اصلا سرشان درد میکند برای خونریزی و درد کشیدن

همین دیگه

مدیونيد اگر فکر بد بکنید!

4 Responses to من خرم آیا؟

  1. سلام
    تیتر وبلاگتم جالبه. دستت درد نکنه

    بازم بهت سر میزنم. اگه فک میکنی برات امکانش هست خوشحال میشم منو بلینکی..
    http://yekmohammad.persianblog.ir/

    دوست داشتن

  2. سی نوت says:

    ای بابا هیشکی الف نونی تو کل وبلاگا پیدا نمی شه؟!
    _____________________
    زيرپوش:چرا بابا بگرد پيدا ميشه!

    دوست داشتن

  3. چه زود گذشت !!!
    پارسال خیابان فاطمی بودم خیلی بد بود
    ما که همتمون رو گذاشتیم روز دانشجو از این روز هیچ بخاری در نمی آد !!!
    ________________________
    زيرپوش:رهبر من آن طفل سيزده ساله ايست كه…
    ياد بگيريم واقعا
    نصف ما بود

    دوست داشتن

  4. ی دوست says:

    salam
    زیرپوش جان شرمنده داداش من کلی مدیون شدم با این فکرهای بی خودم.
    ______________________
    زيرپوش:فكر كنم خودمم يه طورايي مديون شدم با اين فكرام!

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

