کمی حرف

سلام

+امروز نه جشنواره فارابی رفتم نه شب شعر شکر خند

+امروز رفتم موهامو ماشین کردم

+به آقای سلمانی گفتم شماره 4 بزنه ولی فکر کنم هفت هشت زده

+فکر کنم روزهایی که زیاد ماست میخورم معده ام درد می گیره

+امروز رفتم اولین حساب بانکیم رو باز کردم(سیبا،ملی)

+فردا عکس العمل هم کلاسی های محترم و دوستان و آشنایان جالبه(مدیونید اگر فکر کنید دختر ها روهم میگم هاااا 😀 )

پ.ن:يعني بزن اون كف قشنگه رو برا كسي كه با سرچ زيرپوش جوانان رسيده به وبلاگم

آخه عزيز من مگه پيكانه كه جوانان داشته باشه؟!!!

پ.ن2:دوست محترمي كه با سرچ» اسم واقعي آني دالتون» به وبلاگم رسيده اي، عزيز من، جگركم، بخدا قسم اين يكي رو خود آني تو وبلاگش نوشته!!!

6 Responses to کمی حرف

  1. ی دوست says:

    salam
    می خوام بدونم چی شده یهو متحول شدی؟(کچل گردی)
    راستش من گاهی می زنه به سرم که متحول بشم ولی بعدش سریع شیطون رو لعنت می فرستم و درست می شه:دی

    دوست داشتن

  2. سی نوت says:

    کچل کردی؟
    هه!
    ببخشید خندم گرفت!
    ولی خودمونیم خوش تیپیا! زیرپوش با موهای هشت می یاد

    دوست داشتن

  3. طاهره says:

    از طریق قرار وبلاگی آنی دالتون بهت رسیدم
    خوشم اومد از نوشتنت و از اسمت
    وقت داشته باشم زیاد می خونمت
    شادباشی
    ..
    ..
    راستی: چجوری می فهمین هرکی با چه کی وردی (کلمه کلیدی منظورمه ) به وبلاگت رسیده؟

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

