دانشگاه را دوست دارم زيرا

دلم ميخواد هرروز از صبح تا شب تو دانشگاه كلاس داشتم

البته جمعه ها مهم نبود چون خواب هم براي يك روز خوبه

چي؟

چرا؟

خوب چند تا دليل داره

اول اينكه رشته مو با علاقه انتخاب كردم خيلي دوست دارم كل وقتمو روش بذارم تا كامل ياد بگيرم

دوم هم اينكه تو دانشگاه حوصله ات سر نميره و از طرفي با هجوم تحميل كار از طرف اين و اون روبرو نيستي و ميتوني مثل انسان كارتو انجام بدي و كسي كاري به كارت نداشته باشه

اصلا ميخوام شنبه ها كه فقط ده تا دوازده كلاس دارم بعد از كلاس برم كتابخونه تا غروب

به عنوان اولين كتاب هم ميخوام آزادي انتخاب فريدمن ها رو تموم كنم

روزهاي ديگه هم ميخوام برم كتابخونه تا جايي كه بشه ديرتر برم خونه

البته شنبه اين هفته يكي از همين اين و اون ها بهم كاري گفته كه مجبورم برم انجام بدم

يكي از ارزوهاي بچگي ام اين بود كه تابستون زودتر تموم شه و من چند ساعتي از انجام دادن كارهايي كه از طرف اين و اون بود در مدرسه در امان باشم

چند سالي بود اين ارزو محو شده بود چون سالهاي اخر مدرسه طوري بود كه اين حس رو از بين مي برد دليلشم تقريبا نميدونم

با بچه ها خوش ميگذشت ولي مدرسه هم طوري نبود كه بشه گفت از خونه فرار كردي اونجا اروم ميگيري

ولي دانشگاه همون حس آشناي پناهگاه رو داره برام زنده ميكنه

دوست دارم از صبح تا شب تو دانشگاهمون ول باشم

براي خودم بچرخم كتاب بخونم نت برم بدون اينكه از طرف اين و اون مجبور به انجام كاري باشم

كم كم بايد سياست هاي خارجي ام رو به طرفي سوق بدم كه وقتم رو بيشتر در دانشگاه بگذرونم!

پ.ن:آقايان يا خانومهاي محترمي كه از گوگل(با جستجوي عبارت زيرپوش خواهرم) تشريف آورديد اينجا،يعني واقعا فكر كرديد كه زيرپوش خواهرتون اينجاست؟!!!

اينجا وبلاگ است اقا جان نه اتاق خواب!

پ.ن2:تازه همانطور كه در زمينه مشخص است زيرپوششم مردونه است!

10 Responses to دانشگاه را دوست دارم زيرا

  1. سی نوت says:

    بسیار باحال بود!
    مخصوصا اون قسمت زیرپوش خواهرش!

    دوست داشتن

  2. ی دوست says:

    salam
    شما چون دانشگاهت شهر خودتونه این جوری ارد می دی و نفست از جای گرم بلند می شه زیر پوش جان.

    دوست داشتن

    • zirpoosh says:

      والا بچه هاي ما كه از شهرستان هستند خيلي راهشون نزديك تره تا ما
      تازه تو خوابگاه هم اينو اون بهشون دم به دم كار نمي گن!
      البته از طرفي بايد فكر شام هم باشند

      دوست داشتن

  3. ی دوست says:

    نخیر زیرپوش جان تا نری ی شهر دیگه متوجه حرف من نمی شی البته بستگی به شهرشم داره 100 البته.
    مثلن فکر کن رفتی ی شهری که اصلن زبونشون رو بلد نیستی و اون وقت دیگه نمی گی دانشگاه رو دوست داری کلن تو موقعیتش نبودی عزیزم.خوش به حالت غورباقه ناهارت(شوخی کردم و ها ناراحت نشی:ایکس)

    دوست داشتن

    • zirpoosh says:

      شايد
      البته يكي از اقوام كه رفته زنجان و تركي هم بلد نيست بازم دانشگاه دوست داره
      شايد اين احساس تو خونوادمون ارثيه!
      راستي اين قضيه اي كه به جا تنوين نون ميذارن چيه؟

      دوست داشتن

  4. ی دوست says:

    زیر پوش گلم زنجان رو نباید مقایسه کنی چون درسته که زنجان مردمش اذری زبون هستن ولی شما بدون مشکل می تونی فارسی حرف بزنی و مردم هم جوابت رو می دن شما ی بار برو تبریز 3 ماه بمون ببینم افسرده می شی یا نه؟
    اون جریان نون هم این که تو رسم الخط جدید کتابهای فارسی دیگه از تنوین که ی نماد عربیه استفاده نمی شه و به جاش نون می ذارن یا این که دیگه به جای ی توی کلمه ی حتی می نویسن حتا.تا چند سال دیگه جا میا فته(یعنی وقتی که این بچه های کوچولوی الان که اینجوری می خونن بزرگ بشنlol)

    دوست داشتن

    • zirpoosh says:

      ببين نميتونم بگم مقايسه ات درسته
      تبريزي ها خيلي رو زبونشون تعصب دارند درسته
      من امسال تابستون رفتم تبريز
      ولي زنجاني ها رو هم خيلي ازشون بد شنيدم
      البته نميشه گفت همشون بدند
      ولي خوب اون زنجاني هايي كه خودم ديدم و اونايي كه شنيدم زياد تعاريف جالبي ازشون نبود
      ولي كلا منظورم شهرستان بود
      زنجان هم مثالي بود
      همه جا خوب و بد داره
      تا جا بيفته من با همون شيوه نگارش قديمي حال مي كنم تا بعد

      دوست داشتن

  5. سلام
    منم اوایل زیادیونی بودم اماالان فراری ام یه جورواحدبرمیدارم که کمتراونجاباشم.
    انشالله بهت بیشترازاینکه میگی توی دانشگاه خوش بگذره

    دوست داشتن

    • zirpoosh says:

      ممنون خانوم سارا
      من مسير برام سخته
      وگرنه خود يوني فضاي سبزي كه نداره
      به قولي جي افي هم كه نداريم
      فقط عشق رشته مه كه نگهم ميداره و منو عاشق اونجا كرده
      البته خود دانشگاه روهم دوست دارم
      اميدوارم به همه و خودم و شما هم بيشتر خوش بگذره

      دوست داشتن

پاسخی بگذارید

