نوبل اقتصاد

نوبل اقتصاد امسال هم اعلام شد

امسال سه نفر با هم جايزه نوبل رو بردند

1-پيتر دياموند

2-دیل مورتنسن

3-کریستوفر پیسارایدس

نوبل آنها به دلیل تلاش هایشان بر روی ناسازگاری های ناشی از جستجو در بازاربوده است.

پي نوشت:اين پست ويرايش شد.در ويرايش اين پست از كمك مستقيم وبلاگ كاتالاكسي استفاده شد

14 Responses to نوبل اقتصاد

  1. ی دوست says:

    زیر پوش جان به نطر تو که ی اقتصاد دانی اینا که جایزه ی نوبل بردن می تونن اقتصاد ایران رو درست کنن یا اوضاع خیلی خراب تر از این حرفاست.
    راستی تا جمعه خداحافط.

    دوست داشتن

    • zirpoosh says:

      اقا من هنوز اقتصاددان نیستم
      دارم میخونم:دی
      ولی باید بگم اگر به حرف اقتصاددان های خودمونم گوش بدن میشه وضع مملکتو درست کرد
      مشکل اینجاست که به حرف اقتصاد دان ها گوش نمیدند!

      دوست داشتن

  2. sevini says:

    سلام مهندس
    حال احوال ؟
    خوبی ؟ خوشی نویی ؟
    دارم میدرسم این روزا . البته نه به اون شدت
    کارنامه نهایی رو گرفتم بسی غصه خوردم در این سال 19 همینش
    تغذیه اصفهان با یه نفر اختلاف رد شدم

    درساتو خوب بخون

    خدافظ

    دارم فیفا 11 می گیمم

    باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

    دوست داشتن

  3. سلام
    برای اینکه ریانشه،اسم من جزواونانبود:دی

    دوست داشتن

  4. سما says:

    سلام
    آره راست میگی اگه گوش بدن! که اصلا گوش درکارنیست
    من رشتم حسابداریه 6 واحد اقتصاد پاس کردم آخرش نفهمیدیم چی شد تازه استادام دلشون پر بود اما تا میومدن حرف بزن خودشون حرفشون رو قیچی میکردن از…………….

    دوست داشتن

    • zirpoosh says:

      كدوم دانشگاه حسابداري مي خونديد؟
      معمولا همينطوره يه طوري مجبورن بپيچونن چون اونوقت بايد بعد از كلاس برن نهاد ولايت مطلقه تا پرونده شونو بذاره زير بغلشون
      دكتر حسن توانايان فرد از همين قربانيان است

      دوست داشتن

  5. سما says:

    راستی چه خوب شد فهمیدم رشته شما اقتصاد هستش آخه میدونی استاد مالیه عمومی ما یه تحقیق داده با 4 نمره مازاد اما هرچی گشتم اطلاعات بدرد بخور برای تکمیل این جدول پیدا نکردم اگه اجازه بدین این جدول رو براتون ایمیل کنم ببینید حداقل چند تا منبع درست وحسابی معرفی کنید به من
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!!!

    دوست داشتن

  6. آریانا says:

    سلام امیدوارم تو هم یه روز نوبل اقتصاد بگیری فرزند!!!!

    دوست داشتن

  7. ایشا..یه روز شما نوبلو بقاپید..

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

