?

ما سه تا پسريم تو كلاس

كوچيكشون منم

اون دوتا قبلا رشته هاي ديگري بودند حالا اومدن رشته ما

بعد مثلا ماها بيدار كه ميشيم كلا دوتا شونه ميزنيم كه فكر كنم تا برسيم دانشگاه موهامونم مثل قبلش شده:دي

اونوقت يكي از بزرگترين علامت سوالهاي زندگيم اينه كه اين دخترا با چه انگيزه اي صبح زود علي الطلوع آرايش مي كنن آماده ميشن ميان دانشكده؟

از اون عجيب تر حفظ عناصر مذكور هست تا پايان روز تحصيلي!

هيچ انگيزه اي به ذهنم نميرسه كه ارزش ول كردن خوابو داشته باشه!

حيف خواب نيست؟واقعا!

4 Responses to ?

  1. دون says:

    من شما جوانان غیور را می بینم کف می کنم،لله درکما.

    دوست داشتن

  2. Ali says:

    سلام

    منم یه مدت تو کف این مسئله بودم … جواب پیدا نشد صورت رو پاک کردم.

    دوست داشتن

  3. اگه جواب سوالتوفهمیدی به منم بگو
    من خودم با اینکه دخترم نمیدونم بعضیهاچرااینقدوقت میذارن واسه اینکارا!!!!!!حتی گاهی زشتترازچهره واقعیشون میشن

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

