اعتیاد،این درد خانمان سوز

سلام

چند وقتی میشه که هر هفت جلد هری پاترو پشت سر هم خوندم

کمتر از یک ماه میشه(حتی کمتر از دو هفته!)

ولی مشکلم اینه که حالا دچار اعتیاد دوسال پیشم شدم

دو سال پیش وقتی کتاب هفت هری پاترو با انواع ترجمه ها و ویرایش هاش خوندم نتونستم قبول کنم که کتاب برای همیشه تموم شده

به همین دلیل شروع کردم چندیدن و چند بار کتاب ها رو خوندن

به غیر از جلد اول که فقط مرور کردم بقیه جلد ها رو کامل خوندم

تا دوباره رسیدم به جلد هفت

اونو خوندم

چیزای جدیدی تو داستان فهمیدم

ولی باز نتونستم قبول کنم

شاید باورتون نشه ولی تا یه ماه سیکل خوندن کتاب های تکراری هری پاتر برام ادامه داشت

نشمردم چند بار خوندم:))

امسال تابستون هم بعد از کنکور دوباره نشستم از سایت زندگی خوب چند تا فن فیکشن هری پاتر دانلود کردم خوندم

دیدم هیچکی به اندازه خود رولینگ قشنگ ننوشته

حتی فن هری پاتر و غار های مرگبار رو هم خوندم که میگفتن خود رولینگ نوشته

ولی معلوم بود کار رولینگ نیست.فکر کنم همه هری پاتری ها اینو متوجه بشن

به همین دلیل تصمیم گرفتم داستان زیبا و جذاب هری پاتر رو از اول با تمام جزییات بخونم

بر خلاف دفعه پیش که خوندن جلد اول سخت بود ایندفعه جلد اول شاید شیرین ترین جلدی بود که خوندمD:

هر هفت تا کتاب رو خوندم.متوجه بعضی ضعف های رولینگ شدم

ولی باز هم کتاب های نوشته رولینگ چیز دیگه ای بود تا فن فیکشن های مختلف

به هر حال تصمیم گرفتم که بعد از خود هری پاتر شروع به خوندن هیچ فنی نکنم. ولی الان وسوسه شدیدی دارم که میگه برو بخون

میدونم اگر وارد این دایره بشم سخت بتونم ازش بیرون بیام

من که به این میگم اعتیاد شما بهش چی میگین؟

اعتیاد هری پاتر داره منو مثه دوسال پیش از کارو زندگی میندازه

ضرری که دوسال پیش دیدم صدمات جبران ناپذیری به درسم زد که تو کنکورم خودشونو نشون دادن. به هر حال دارم مبارزه میکنم تا هری پاتر رو دوباره شروع نکنم!!!

2 Responses to اعتیاد،این درد خانمان سوز

  1. sevini says:

    این جادوی زمان است . جادوی زمان .
    ما دائما به جلو میرویم و پشت سر می گذاریم . اما پشت سر پرواز میکند و دوباره جلو راهمان سب[ز] می شود . این جادوی زمان است . اعتیاد نیست

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

