هک وبلاگ زهرا اچ بی

سلام

همونطور که خیلی از اهالی وبلاگستان میدانند وبلاگ زهرا اچ بی توسط یک هکر ناشناس عاشق هک شده

حالا از اون جالب تر اینه که انگیزه این هک خواستگاری از زهرا اچ بی بوده

و از اون جالب تر نیز این بود که متوجه شدیم وبلاگ زهرا اچ بی یک مدیر فنی هم داشت

حالا اگر مملکته داریم یا قبر نوشت یا وبلاگ های گروهی همچین شخصی رو داشته باشند تعجبش خیلی کمتره

اما من یه سوال دارم

به نظرتون الان که متن نوشته اون بنده خدا از تو وبلاگ حذف شده من چطور توانستم متن خواستگاری رو بخونم؟

جوابش خیلی ساده است و خیلی برای اهالی اینترنت آسان

وقتی ما یک سایت یا وب یا هر چیزی رو تو گوگل سرچ می کنیم زیر لینک هایی که گوگل به ما داده دو نوشته وجود دارد که معمولا آبی رنگ هستند

1-cache:این گزینه همون گزینه ای هست که من برای خوندن وبلاگ زهرا اچ بی استفاده کردم و بعضی مواقع برای برخی از سایت ها و وبلاگ های فیل.تر شده جواب میده(نتونستم جلو خودمو بگیرم باز بحث به اینجا کشید:))

2-similar:با کلیک روی این گزینه گوگل برای شما سایت ها یا وبلاگ ها یا متن های شبیه جستجوی شما را برایتان نمایش می دهد

مثلا اگر کلمه facebookرا در گوگل سرچ کنید و گزینه similar را انتخاب کنید گوگل برای شما لینک سایت های توییتر و مای اسپیس را می آورد

One Response to هک وبلاگ زهرا اچ بی

  1. من فکر کنم مدیر فنی این کارو کرده نظر تو چیست

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

